Administración de Empresas
GESPRO
Eva
Tomaseti Solano
Profesora Contratada Doctora
Publications by the researcher in collaboration with Eva Tomaseti Solano (12)
2024
-
How do the perception of the technological and symbolic dimensions and the social context affect the green consumer adoption process of eco-innovations?
Business Strategy and the Environment, Vol. 33, Núm. 3, pp. 2533-2545
2023
-
Linking unlearning with the intention to recommend through destination image
International Journal of Tourism Cities
2022
2021
-
La influencia social sobre la percepción de las ecoinnovaciones por parte del consumidor verde
XXX Congreso Internacional de la Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa (ACEDE)
2016
-
Equipo docente: diseño y desarrollo de actividades formativas: on‐line
Equipos docentes: nuevos escenarios (2015-2016) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 143-176
-
Social networking sites as a learning tool
Learning Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 23-42
2015
-
Linking social networks to utilitarian benefits through counter-knowledge
Online Information Review, Vol. 39, Núm. 2, pp. 179-196
-
The use of Social Networking Sites to Create Customer Knowledge
PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INTELLECTUAL CAPITAL (ECIC 2015)
2014
-
El uso de la redes sociales en el proceso de toma de decisiones
XXVI Congreso de Marketing AEMARK: Elche, del 17 al 19 de septiembre de 2014
-
Social networking sites as means to create customer loyalty
European marketing academy conference (EMAC)
-
The role of brand knowledge in the creation of customer capital
Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM
2013
-
Participación de la empresa en las redes sociales: principales efectos
Jornadas de introducción a la investigación de la UPCT, Núm. 6, pp. 142-144