Análisis de sensibilidad y optimización aeroelástica de puentes colgantes en entornos de computación distribuída

  1. Nieto Mouronte, Félix
Dirixida por:
  1. Santiago Hernández Director
  2. José Ángel Jurado Albarracín Director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 15 de decembro de 2006

Tribunal:
  1. Fermín Navarrina Martínez Presidente/a
  2. Luis Esteban Romera Rodríguez Secretario/a
  3. José Fernández-Sáez Vogal
  4. Pascual Martí Montrull Vogal
  5. Pedro Antonio Martins Mendes Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 134338 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

Ate agora o deseño baseado na análise de sensibilidade ou no deseño óptimo foron técnicas pouco empregadas no proxecto de pontes de gran van. Nembargantes, estanse a executar pontes, tanto colgantes como atirantadas, con lonxitudes de van maiores de cada vez. Polo tanto, é fundamental o aplicar técnicas de deseño non convencional coa finalidade de alcanzar a maior eficacia, tanto no proceso de deseño coma na execución destas estruturas. Un dos aspectos que máis condicionan o deseño de pontes colgantes é o seu comportamento fronte á acción do vento. Nesta tese prantéxase a obtención analítica das análises de sensibilidade da velocidade de flameo e máis da frecuencia reducida considerando masa variable respecto ás propiedades mecánicas do taboleiro dunha ponte. Asemade, formúlase o deseño óptimo de pontes de gran van con sección en caixón aerodinámico considerando restriccións de tipo aeroelástico e cinemático. Ademais preséntanse exemplos de aplicación ao deseño de pontes reais como son as do Gran Belt e o estreito de Messina, nos que se empregaron técnicas de computación distribuída debido ó grandísimo custe computacional do proceso de deseño.