Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (17)

2019

  1. Asymmetric effects of WiFi on overall satisfaction

    Annals of Tourism Research, Vol. 78

  2. Average scores integration in official star rating scheme

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 10, Núm. 3, pp. 370-381

  3. Does hotel size matter to get more reviews per room?

    Information Technology and Tourism, Vol. 21, Núm. 2, pp. 165-180

  4. Ependency of Spanish urban hotels on booking.com

    Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 1, pp. 3-12

  5. Fake advertising? Neutrality in descriptions beside overall hotel scores

    Hospitality and Society, Vol. 9, Núm. 3, pp. 291-306

  6. Inconsistent behavior in online consumer reviews: The effects of hotel attribute ratings on location

    Tourism Management, Vol. 71, pp. 421-427

  7. What Percentage of Travelers Are Writing Hotel Reviews?

    Tourism, Hospitality and Event Management (Springer Nature), pp. 161-174

2018

  1. Effects of reviews scales on hotel online reputation

    XII Congreso Internacional de Turismo y Tecnologías de la información y las comunicaciones

  2. Hotels that most rely on Booking.com – online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels

    Tourism Review, Vol. 73, Núm. 4, pp. 465-479

  3. Improving Environmental Management Systems by ISO 9001 in the Spanish Hospitality Sector

    SUSTAINABILITY IN INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP: POLICIES AND PRACTICES FOR A WORLD WITH FINITE RESOURCES (SPRINGER), pp. 87-101

2017

  1. A long-term view of knowledge agents as key enablers of environmental knowledge

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM

  2. Identification and comparison of KM strategic approaches: Analysis of Spanish KIBS companies

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM

  3. Influence of updating environmental knowledge through learning processes to improve performance in a tourist market

    Global and national business theories and practice: bridging the past with the future

2016

  1. Estrategias de aplicación de mejora continua y lean en la fabricación de explosivos: el caso de una empresa española en África

    IV Congreso Nacional de i+d en Defensa y Seguridad DESEi+d 2016: Actas, 16, 17 y 18 de noviembre de 2016 (Centro Universitario de la Defensa (Academia General del Aire)), pp. 609-617

  2. Mejora del proceso de evaluación de los resultados de aprendizaje en las titulaciones universitarias oficiales

    Evaluación e identidad del alumnado en Educación Superior

  3. Mejora del subproceso “obtención del paz y salvo” para grado en la universidad cooperativa de Colombia

    Gobernanza, balance del proceso de Bolonia, condiciones laborales y profesionalidad docente en Educación Superior