Argitalpenak (15) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2005

  1. Adopting technological and structural changes to horticultural production in Spanish Mediterranean regions

    Outlook on Agriculture, Vol. 34, Núm. 4, pp. 249-254

  2. An empirical investigation of organizational learning through strategic alliances between smes

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 3-16

  3. Business performance management and unlearning process

    Knowledge and Process Management, Vol. 12, Núm. 3, pp. 161-170

  4. E-learning: organizational requirements for successful feedback learning

    Journal of Workplace Learning, Vol. 17, pp. 276-290

  5. Economic valuation of water and "willingness to pay" analysis with repect to tropical fruit production in southeastern Spain

    Spanish journal of agricultural research, Núm. 1, pp. 25-33

  6. El proceso de repatriación de los trabajadores expatriados. Un análisis cualitativo del modelo de Black, Gregersen y Mendenhall (1992)

    Boletín de estudios económicos, Vol. 60, Núm. 185, pp. 287-306

  7. Implementing e-Business Through KM: An Empirical Investigation in SMEs

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM, pp. 122-129

  8. La repatriación de los trabajadores en la empresa internacional: propuestas de investigación

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 209-224

  9. Las marcas en frutas y hortalizas: problemática y líneas de actuación

    Horticultura: Revista de industria, distribución y socioeconomía hortícola: frutas, hortalizas, flores, plantas, árboles ornamentales y viveros, Núm. 184, pp. 48-53

  10. Learning facilitating factors of teamwork on intellectual capital creation

    Knowledge and Process Management, Vol. 12, Núm. 1, pp. 32-42

  11. Modelling water markets under uncertain water supply

    European Review of Agricultural Economics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 119-142

  12. Perspectiva externa de los componentes del capital cliente

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 11, Núm. 3, pp. 85-98

  13. Spot water markets and risk in water supply

    Agricultural Economics, Vol. 33, Núm. 2, pp. 131-143

  14. The effect of supplier development initiatives on purchasing performance: A structural model

    Supply Chain Management, Vol. 10, Núm. 4, pp. 289-301

  15. ¿Por qué y cómo crear marcas de frutas y hortalizas?

    Horticultura: Revista de industria, distribución y socioeconomía hortícola: frutas, hortalizas, flores, plantas, árboles ornamentales y viveros, Núm. 183, pp. 12-19