Publicacións (15) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2005

  1. Adopting technological and structural changes to horticultural production in Spanish Mediterranean regions

    Outlook on Agriculture, Vol. 34, Núm. 4, pp. 249-254

  2. An empirical investigation of organizational learning through strategic alliances between smes

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 3-16

  3. Business performance management and unlearning process

    Knowledge and Process Management, Vol. 12, Núm. 3, pp. 161-170

  4. E-learning: organizational requirements for successful feedback learning

    Journal of Workplace Learning, Vol. 17, pp. 276-290

  5. Economic valuation of water and "willingness to pay" analysis with repect to tropical fruit production in southeastern Spain

    Spanish journal of agricultural research, Núm. 1, pp. 25-33

  6. El proceso de repatriación de los trabajadores expatriados. Un análisis cualitativo del modelo de Black, Gregersen y Mendenhall (1992)

    Boletín de estudios económicos, Vol. 60, Núm. 185, pp. 287-306

  7. Implementing e-Business Through KM: An Empirical Investigation in SMEs

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM, pp. 122-129

  8. La repatriación de los trabajadores en la empresa internacional: propuestas de investigación

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 209-224

  9. Las marcas en frutas y hortalizas: problemática y líneas de actuación

    Horticultura: Revista de industria, distribución y socioeconomía hortícola: frutas, hortalizas, flores, plantas, árboles ornamentales y viveros, Núm. 184, pp. 48-53

  10. Learning facilitating factors of teamwork on intellectual capital creation

    Knowledge and Process Management, Vol. 12, Núm. 1, pp. 32-42

  11. Modelling water markets under uncertain water supply

    European Review of Agricultural Economics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 119-142

  12. Perspectiva externa de los componentes del capital cliente

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 11, Núm. 3, pp. 85-98

  13. Spot water markets and risk in water supply

    Agricultural Economics, Vol. 33, Núm. 2, pp. 131-143

  14. The effect of supplier development initiatives on purchasing performance: A structural model

    Supply Chain Management, Vol. 10, Núm. 4, pp. 289-301

  15. ¿Por qué y cómo crear marcas de frutas y hortalizas?

    Horticultura: Revista de industria, distribución y socioeconomía hortícola: frutas, hortalizas, flores, plantas, árboles ornamentales y viveros, Núm. 183, pp. 12-19