Be Side Marketing
BESIDE
Andrés
Artal Tur
Catedrático de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Andrés Artal Tur (10)
2022
-
Analysing information about hotels on online review sites under special conditions
International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 41-47
-
Informe ejecutivo
Boletín Anual de Coyuntura Económica Comarca de Cartagena 2021
-
USING ONLINE REVIEWS TO MEASURE CUSTOMER EXPERIENCE ASSESSMENT
International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 31-40
2021
-
Seguridad en el sector horeca y aplicación de tecnologías en un entorno post-covid 19: Un análisis empírico para la región de murcia
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
-
Tourism Business, Place Identity, Sustainable Development, and Urban Resilience: A Focus on the Sociocultural Dimension
International Regional Science Review, Vol. 44, Núm. 1, pp. 170-199
2019
-
Exploring Tourist Satisfaction and Destination Loyalty
Tourism, Hospitality and Event Management (Springer Nature), pp. 75-99
-
Host–Guest Relations
Bridging Tourism Theory and Practice, pp. 103-116
-
Social media, customers' experience, and hotel loyalty programs
Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 1, pp. 27-41
2017
-
Local culture, place identity and support for tourism development in a mining destination
9th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality & Leisure: Cartagena, del 6 al 10 de junio de 2017
2011
-
Diseño e implantación de un sistema de garantía de calidad para el máster en gestión y dirección de empresas e instituciones turísticas (gdeit) de la Universidad Politécnica de Cartagena (UPCT)
I Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Cartagena 6, 7 y 8 de julio de 2011