Departamento
Economía de la Empresa
Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2003
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A study of the purchasing management system with respect to total quality management
Industrial Marketing Management, Vol. 32, Núm. 6, pp. 443-454
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An initial assessment of the influence of it on TQM: A multiple case study
International Journal of Operations and Production Management, Vol. 23, Núm. 4, pp. 348-374
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Benchmarking in the purchasing function and its impact on purchasing and business performance
Benchmarking, Vol. 10, Núm. 5, pp. 457-471
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Co-ordination and performance of Spanish second-level agricultural co-operatives: The impact of relationship characteristics
European Review of Agricultural Economics, Vol. 30, Núm. 4, pp. 487-507
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EL aprendizaje relacional como herramienta para crear ventajas competitivas
Boletín de estudios económicos, Vol. 58, Núm. 179, pp. 367-388
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Effects of ISO 9000 certification on firms' performance: A vision from the market
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 14, Núm. 10, pp. 1179-1191
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Estilos de aprendizaje y e-learning. Hacia un mayor rendimiento académico
RED: revista de educación a distancia, Núm. 7
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Influencia de los componentes del capital humano en el proceso de aprendizaje relacional
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 9, Núm. 3, pp. 159-182
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La intensificación en horticultura y su interpretación actual
Horticultura internacional, Núm. 42, pp. 48-54
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La producción integrada en uva de mesa embolsada: posibilidades y limitaciones
Fruticultura profesional, Núm. 136, pp. 89-95
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The effects of authoritative mechanisms of coordination on market orientation in asymmetrical channel partnerships
International Journal of Research in Marketing, Vol. 20, Núm. 2, pp. 133-152
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Unilateral control and the moderating effects of fairness on the target's performance in asymmetric channel partnerships
European Journal of Marketing, Vol. 37, Núm. 11-12, pp. 1685-1702