Be Side Marketing
BESIDE
Juan Gabriel
Cegarra Navarro
Catedrático de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Juan Gabriel Cegarra Navarro (11)
2023
-
Guía de acción en Responsabilidad Social Corporativa (RSC) para fomento de la digitalización en personas mayores
Universidad Politécnica de Cartagena
-
Linking unlearning with the intention to recommend through destination image
International Journal of Tourism Cities
2022
2016
-
Social networking sites as a learning tool
Learning Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 23-42
2015
-
Linking social networks to utilitarian benefits through counter-knowledge
Online Information Review, Vol. 39, Núm. 2, pp. 179-196
-
The use of Social Networking Sites to Create Customer Knowledge
PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INTELLECTUAL CAPITAL (ECIC 2015)
2014
-
El uso de la redes sociales en el proceso de toma de decisiones
XXVI Congreso de Marketing AEMARK: Elche, del 17 al 19 de septiembre de 2014
-
Social networking sites as means to create customer loyalty
European marketing academy conference (EMAC)
-
The role of brand knowledge in the creation of customer capital
Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM
2013
-
An application of health-portals to improve electronic listening
Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 13-14, pp. 1417-1434
-
Participación de la empresa en las redes sociales: principales efectos
Jornadas de introducción a la investigación de la UPCT, Núm. 6, pp. 142-144