Publicaciones en las que colabora con Juan Gabriel Cegarra Navarro (11)

2016

  1. Social networking sites as a learning tool

    Learning Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 23-42

2015

  1. Linking social networks to utilitarian benefits through counter-knowledge

    Online Information Review, Vol. 39, Núm. 2, pp. 179-196

  2. The use of Social Networking Sites to Create Customer Knowledge

    PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INTELLECTUAL CAPITAL (ECIC 2015)

2014

  1. El uso de la redes sociales en el proceso de toma de decisiones

    XXVI Congreso de Marketing AEMARK: Elche, del 17 al 19 de septiembre de 2014

  2. Social networking sites as means to create customer loyalty

    European marketing academy conference (EMAC)

  3. The role of brand knowledge in the creation of customer capital

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM

2013

  1. An application of health-portals to improve electronic listening

    Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 13-14, pp. 1417-1434

  2. Participación de la empresa en las redes sociales: principales efectos

    Jornadas de introducción a la investigación de la UPCT, Núm. 6, pp. 142-144