¿Es posible cuantificar la carga de trabajo real de un “estudiante medio” de forma fiable?
- Andreu Martí, Mª del Mar 1
- Bayo Bernal, F 1
- Briones Peñalver, Antonio Juan 1
- Busquier Sáez, Sonia 1
- Conesa Pastor, Julián F 1
- García Cascales, Mª Socorro 1
- García León, Josefina 1
- García Martín, Antonio 1
- Maciá Sánchez, Juan Francisco 1
- Martínez Segura, Marcos A 1
- Mendoza Arracó, Amanda 1
- de Miguel Gómez, Mª Dolores 1
- Peñalver Martínez, Mª Jesús 1
- Periago Bayonas, Paula Mª 1
- Serrano Martínez, José Luis 1
- Solano Fernández, Juan Pedro 1
- Suardiaz Muro, Juan 1
-
1
Universidad Politécnica de Cartagena
info
Editorial: Universidad de Murcia
ISBN: 978-84-695-9705-7
Año de publicación: 2014
Páginas: 16-25
Tipo: Capítulo de Libro
Resumen
The assessment of the workload associated to specific formative goals is a keyparameter for an appropriate course planning. The quantification of this workload is however a complex task. In this work, a review of several publications on this subjectis presented. On this basis, we present a proposal to quantify the workload adaptedto the academic experiences at Technical University of Cartagena (UPCT).