Publicacións (172) Publicacións de Blas Zamora Parra

2021

  1. Análisis experimental de resistencia al avance de buques en hielo

    Ingeniería naval, Núm. 1003, pp. 84-96

  2. Determining correlations for solar chimneys in buildings with wind interference: A numerical approach

    Sustainable Energy Technologies and Assessments, Vol. 48

  3. Experimental study of ship resistance in broken ice

    Maritime Technology and Engineering 5 Volume 2 (CRC Press-Taylor and Francis), pp. 7

  4. Experimental study of ship resistance in broken ice

    Developments in Maritime Technology and Engineering - Proceedings of the 5th International Conference on Maritime Technology and Engineering, MARTECH 2020

  5. Non-Uniform Heating Effects on the Convective Airflow in an Open Cavity with Ventilation Ports under Non-Boussinesq Conditions

    Journal of Thermal Science and Engineering Applications, Vol. 13, Núm. 2

2020

  1. Comparative Assessment of Liquid Sodium and Gallium as Emergency Coolants in Nuclear Energy Applications

    Journal of Heat Transfer, Vol. 142, Núm. 12

  2. Estilo de aprendizaje visual en la Ingeniería. Utilidad en la docencia de la rama eléctrica

    Modelling in Science Education and Learning, Vol. 13, Núm. 1, pp. 29-36

  3. Los alumnos de último curso de los Grados en Ingeniería de la Universidad Politécnica de Cartagena y sus estilos de aprendizaje

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Ediciones Octaedro), pp. 461-472

  4. Numerical analysis of fish farm behaviour in real operational conditions

    Ships and Offshore Structures, Vol. 15, Núm. 7, pp. 737-752

  5. Thermally optimum spacing between inner plates in natural convection flows in cavities by numerical investigation

    Processes, Vol. 8, Núm. 5

2018

  1. 50. Actitud hacia el aprendizaje colaborativo de los alumnos noveles de la Universidad Politécnica de Cartagena

    El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior (Ediciones Octaedro), pp. 495-505