Argitalpenak (25) Carlos Angosto Hernández argitalpenak

2019

  1. Distance to Spaces of Semicontinuous and Continuous Functions

    Journal of Function Spaces, Vol. 2019

  2. Non-expansive bijections, uniformities and polyhedral faces

    Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 471, Núm. 1-2, pp. 38-52

2016

  1. Continuity properties of sequentially asymptotically center-complete spaces

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 110, Núm. 2, pp. 809-822

  2. El rey y los cincuenta presos

    Gardner para aficionados: juegos de matemática recreativa (Real Sociedad Matemática Española), pp. 129-136

  3. Interacción de los estudiantes con las actividades de Moodle: un estudio basado en Web Mining

    TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 5, Núm. 1, pp. 19-28

2015

  1. Continuity properties of sequientially asymptotically center-complete spaces

    XIV Encuentros de Análisis Funcional Murcia-Valencia

2014

  1. Compactness and distances to spaces of continuous functions and fréchet spaces

    Springer Proceedings in Mathematics and Statistics

  2. Distances from selectors to spaces of functions

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 108, Núm. 2, pp. 757-768

  3. Distancias y versiones cuantitativas de nociones topológicas

    Ciclo de jóvenes investigadores en el IMAC 2014: Castellón, 4 de febrero de 2014

  4. Interacción de los estudiantes con las actividades de Moodle: Un estudio basado en web mining

    Décimo Congreso internacional de tecnología, conocimiento y sociedad: Madrid, 6 y 7 de febrero de 2014

  5. Web mining como herramienta para calcular la carga de trabajo del alumno en la enseñanza virtual

    II Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Murcia, 20 y 21 de febrero de 2014 (Universidad de Murcia), pp. 1122-1130

  6. Web mining como herramienta para calcular la carga de trabajo del alumno en la enseñanza virtual (2014)

    Equipos docentes: experiencias y resultados (2013-2014) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 315-321

2013

  1. A quantitative approach to weak compactness in Fréchet spaces and spaces C(X)

    Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 403, Núm. 1, pp. 13-22

  2. A quantitative version of Krein's theorems for Fréchet spaces

    Archiv der Mathematik, Vol. 101, Núm. 1, pp. 65-77

  3. Desarrollo de plataformas virtuales

    Equipos docentes: innovación docente en la Universidad Politécnica de Cartagena (2012-2013) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 185-192

  4. Distances to spaces of measurable and integrable functions

    Mathematische Nachrichten, Vol. 286, Núm. 14-15, pp. 1424-1438

  5. Interacción de los estudiantes con las actividades de moodle:Un estudio basado en web mining

    Equipos docentes: innovación docente en la Universidad Politécnica de Cartagena (2012-2013) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 193-202

  6. Minimality and the Rauzy - Veech algorithm for interval exchange transformations with flips

    Dynamical Systems, Vol. 28, Núm. 4, pp. 539-550

  7. VIRTUAL PLATFORMS AND STUDENTS. DO WE KNOW HOW THEY INTERACT? USING WEB ANALYTIC DATA TO IMPROVE VIRTUAL LEARNING

    6TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2013)

  8. Virtual platforms and students. Do we know how they interact?using web analytic data to improve virtual learning

    ICERI 2013 (IATED Academy), pp. 4270-4276