Carlos
Angosto Hernández
Profesor Titular de Universidad
Argitalpenak (25) Carlos Angosto Hernández argitalpenak
2019
-
Distance to Spaces of Semicontinuous and Continuous Functions
Journal of Function Spaces, Vol. 2019
-
Non-expansive bijections, uniformities and polyhedral faces
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 471, Núm. 1-2, pp. 38-52
2016
-
Continuity properties of sequentially asymptotically center-complete spaces
Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 110, Núm. 2, pp. 809-822
-
El rey y los cincuenta presos
Gardner para aficionados: juegos de matemática recreativa (Real Sociedad Matemática Española), pp. 129-136
-
Interacción de los estudiantes con las actividades de Moodle: un estudio basado en Web Mining
TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 5, Núm. 1, pp. 19-28
2015
-
Continuity properties of sequientially asymptotically center-complete spaces
XIV Encuentros de Análisis Funcional Murcia-Valencia
2014
-
Compactness and distances to spaces of continuous functions and fréchet spaces
Springer Proceedings in Mathematics and Statistics
-
Distances from selectors to spaces of functions
Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 108, Núm. 2, pp. 757-768
-
Distancias y versiones cuantitativas de nociones topológicas
Ciclo de jóvenes investigadores en el IMAC 2014: Castellón, 4 de febrero de 2014
-
Interacción de los estudiantes con las actividades de Moodle: Un estudio basado en web mining
Décimo Congreso internacional de tecnología, conocimiento y sociedad: Madrid, 6 y 7 de febrero de 2014
-
Web mining como herramienta para calcular la carga de trabajo del alumno en la enseñanza virtual
II Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Murcia, 20 y 21 de febrero de 2014 (Universidad de Murcia), pp. 1122-1130
-
Web mining como herramienta para calcular la carga de trabajo del alumno en la enseñanza virtual (2014)
Equipos docentes: experiencias y resultados (2013-2014) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 315-321
2013
-
A quantitative approach to weak compactness in Fréchet spaces and spaces C(X)
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 403, Núm. 1, pp. 13-22
-
A quantitative version of Krein's theorems for Fréchet spaces
Archiv der Mathematik, Vol. 101, Núm. 1, pp. 65-77
-
Desarrollo de plataformas virtuales
Equipos docentes: innovación docente en la Universidad Politécnica de Cartagena (2012-2013) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 185-192
-
Distances to spaces of measurable and integrable functions
Mathematische Nachrichten, Vol. 286, Núm. 14-15, pp. 1424-1438
-
Interacción de los estudiantes con las actividades de moodle:Un estudio basado en web mining
Equipos docentes: innovación docente en la Universidad Politécnica de Cartagena (2012-2013) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 193-202
-
Minimality and the Rauzy - Veech algorithm for interval exchange transformations with flips
Dynamical Systems, Vol. 28, Núm. 4, pp. 539-550
-
VIRTUAL PLATFORMS AND STUDENTS. DO WE KNOW HOW THEY INTERACT? USING WEB ANALYTIC DATA TO IMPROVE VIRTUAL LEARNING
6TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2013)
-
Virtual platforms and students. Do we know how they interact?using web analytic data to improve virtual learning
ICERI 2013 (IATED Academy), pp. 4270-4276