Publicaciones en las que colabora con Eva Tomaseti Solano (20)

2022

  1. New facilities for improving well-being and sustainability: the case of cool pavement

    TMS Algarve 2022: Sustainability Challenges in Tourism, Hospitality and Management – Tourism & Management Studies International Conference: Portugal, del 16 al 19 de noviembre de 2022

2019

  1. Social media, customers' experience, and hotel loyalty programs

    Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 1, pp. 27-41

2018

  1. LINKING THE SECONDARY SCHOOL WITH UNIVERSITY: A PROJECT FOR ENGAGING STUDENTS

    12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)

  2. THE ROLE OF ONLINE BRAND COMMUNTIES ON BUILDING BRAND EQUITY AND LOYALTY THROUGH RELATIONAL BENEFITS

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 26, Núm. 3, pp. 289-308

2017

  1. BESIDE MARKETING IN FACEBOOK: A PROJECT FOR ENGAGING STUDENTS IN MARKETING SUBJECTS

    INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2016

  1. La evaluación de la competencia emprendedora adquirida desde el punto de vista del alumnado

    Evaluación e identidad del alumnado en Educación Superior

  2. Social networking sites as a learning tool

    Learning Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 23-42

2015

  1. Efecto de la crisis sobre el sector comercial español

    DOCFRADIS, pp. 22

  2. Linking social networks to utilitarian benefits through counter-knowledge

    Online Information Review, Vol. 39, Núm. 2, pp. 179-196

  3. The use of Social Networking Sites to Create Customer Knowledge

    PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INTELLECTUAL CAPITAL (ECIC 2015)

2014

  1. Google Drive: Una herramienta para el desarrollo de cuestionarios "on line"

    Experiencias docentes en estadística: IV Jornadas de Intercambio de Experiencias en Innovación Educativa en Estadística, Cartagena, junio de 2013 (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 69-79

  2. La política de calidad de Repsol. El modelo EFQM

    Revista de contabilidad y dirección, Núm. 19, pp. 117-129

  3. Motivación en la elección de carrera del grupo bilingüe

    Equipos docentes: experiencias y resultados (2013-2014) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 185-192

  4. Motivación en la elección de carrera del grupo bilingüe

    II Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Murcia, 20 y 21 de febrero de 2014 (Universidad de Murcia), pp. 490-499

  5. The role of brand knowledge in the creation of customer capital

    Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM

2013

  1. Investigación Cuantitativa en el Aula

    IV Jornadas de Innovación Educativa en Estadística

  2. Participación de la empresa en las redes sociales: principales efectos

    Jornadas de introducción a la investigación de la UPCT, Núm. 6, pp. 142-144

  3. Utilidad del programa Geoda en la docencia

    IV Jornadas de Innovación Educativa en Estadística

2010

  1. Los beneficios de los programas de fidelización sobre la lealtad comportamental y actitudinal

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 62