Publications (34)

2020

  1. Una aproximación empírica al análisis de las percepciones del consumidor sobre el envase

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 30, Núm. 75, pp. 19-30

2019

  1. Social Media, Customers' Experience, and Hotel Loyalty Programs

    Tourism analysis, Vol. 24, Núm. 1, pp. 27-41

  2. Social media, customers' experience, and hotel loyalty programs

    Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 1, pp. 27-41

2018

  1. CARACTERISTICAS DE LAS EMPRESAS Y DEL GOBIERNO CORPORATIVO DE LOS ADMINISTRADORES CONCURSALES COMO FACTORES DETERMINANTES DEL ÉXITO DEL PROCESO CONCURSAL

    XVIII Encuentro Internacional AECA: Lisboa, del 20 al 21 de septiembre de 2018

  2. LINKING THE SECONDARY SCHOOL WITH UNIVERSITY: A PROJECT FOR ENGAGING STUDENTS

    12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)

  3. THE ROLE OF ONLINE BRAND COMMUNTIES ON BUILDING BRAND EQUITY AND LOYALTY THROUGH RELATIONAL BENEFITS

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 26, Núm. 3, pp. 289-308

2017

  1. BESIDE MARKETING IN FACEBOOK: A PROJECT FOR ENGAGING STUDENTS IN MARKETING SUBJECTS

    INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2016

  1. Equipo docente: diseño y desarrollo de actividades formativas: on‐line

    Equipos docentes: nuevos escenarios (2015-2016) (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 143-176

  2. Fracaso empresarial y efectos contagio: Un análisis espacial para España

    El trimestre económico, Núm. 330, pp. 429-449

  3. La evaluación de la competencia emprendedora adquirida desde el punto de vista del alumnado

    Evaluación e identidad del alumnado en Educación Superior

  4. Marketing olfativo: la influencia del olor sobre la memoria

    Anuario de Jóvenes Investigadores, Vol. 9, pp. 244-247

  5. Social networking sites as a learning tool

    Learning Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 23-42

2015

  1. Análisis econométrico espacial de la tasa de empleo en España: 2008‐2013

    Finding Solutions for a Post-Crisis Society: 1st International Virtual SBRLab Conference (Universitat Rovira i Virgili), pp. 184-206

  2. Linking social networks to utilitarian benefits through counter-knowledge

    Online Information Review, Vol. 39, Núm. 2, pp. 179-196

  3. The use of Social Networking Sites to Create Customer Knowledge

    PROCEEDINGS OF THE 7TH EUROPEAN CONFERENCE ON INTELLECTUAL CAPITAL (ECIC 2015)