Publicaciones (92) Publicaciones de José Antonio Martínez García

2020

  1. Efectos limitados a largo plazo del patrocinio deportivo; extensión del estudio sobre el caso de Divina Pastora en baloncesto profesional

    RICYDE. Revista Internacional de Ciencias del Deporte, Vol. 16, Núm. 59, pp. 57-66

  2. Predicting per game performance through per minute performance in basketball

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 20, Núm. 2, pp. 686-689

2019

  1. Actitudes de los consumidores ante productos no éticos: diferencias sobre la percepción del precio

    Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 23, Núm. 2, pp. 97-119

  2. Measuring Patient Satisfaction in a Cardiology Service Using Associative Maps. A New Method

    Revista Espanola de Cardiologia, Vol. 72, Núm. 7, pp. 587-588

  3. Mortality of NBA players: Risk factors and comparison with the general US population

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 3

  4. The "moscow signal" epidemiological study, 40 years on

    Reviews on Environmental Health, Vol. 34, Núm. 1, pp. 13-24

2018

  1. A note on Nike’s wages, labor exploitation and profits in the garment industry

    International Journal of Education and Social Science Research, Vol. 1, Núm. 6, pp. 43-50

  2. Accepting lies through the tunnel effect; an analogy between physics and psychology

    International Journal of Education and Psychological Research, Vol. 7, Núm. 3

2017

  1. Influencia de la agresividad sobre el rendimiento de equipos de fútbol en España

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 17, Núm. 66, pp. 317-335