BESIDE
Be Side Marketing
Publicaciones (171) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Comparaciones estadísticas y elaboración de rankings de rendimiento de jugadores de baloncesto
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 170-176
-
Evidence of good and bad player momentum between games in basketball
Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 24, Núm. 1, pp. 228-241
-
How do the perception of the technological and symbolic dimensions and the social context affect the green consumer adoption process of eco-innovations?
Business Strategy and the Environment, Vol. 33, Núm. 3, pp. 2533-2545
-
Sostenibilidad territorial y acciones de RSC como estrategia regional para fomento de la economía azul
Universidad Politécnica de Cartagena
2023
-
Análisis de las empresas gacela de la Región de Murcia: 2017-2020
Universidad Politécnica de Cartagena
-
Campañas dirigidas a los hijos de la población diana del cribado de cáncer colorrectal
Revista Espanola de Salud Publica
-
Linking unlearning with the intention to recommend through destination image
International Journal of Tourism Cities
-
Misspecification and validation of a gender awareness scale in health sciences students
Gaceta Sanitaria
-
Underground power lines as a confounding factor in observational studies concerning magnetic fields and childhood leukemia
Reviews on Environmental Health
-
Use of customers' satisfaction survey to segment the tourism market
Teaching Cases in Tourism, Hospitality and Events (CABI International), pp. 231-239
2022
-
An explanatory model of the influence of consumer exposure to sport sponsoring event
Sport in Society, Vol. 25, Núm. 10, pp. 2060-2078
-
Analysing information about hotels on online review sites under special conditions
International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 41-47
-
El uso del sofware de gestión de relaciones con los clientes (CRM) en la asignatura Dirección de Ventas
Educación 4.0: cuestiones actuales sobre la docencia universitaria (Laborum), pp. 175-189
-
Factores determinantes de la motivación académica universitaria en época de pandemia
Las aulas en pandemia: la COVID-19 y sus efectos docentes (Aranzadi)
-
Informe ejecutivo
Boletín Anual de Coyuntura Económica Comarca de Cartagena 2021
-
Linking travel destination recommendation with unlearning through destination image
EMAC 2022 Annual
-
New facilities for improving well-being and sustainability: the case of cool pavement
TMS Algarve 2022: Sustainability Challenges in Tourism, Hospitality and Management – Tourism & Management Studies International Conference: Portugal, del 16 al 19 de noviembre de 2022
-
Resúmenes - Abstracts XXX Online Conference Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa (ACEDE)
Universidad Politécnica de Cartagena
-
Tourism Online Reviews: Databases and Samples
Advanced Research Methods in Hospitality and Tourism, pp. 127-143
-
USING ONLINE REVIEWS TO MEASURE CUSTOMER EXPERIENCE ASSESSMENT
International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 31-40