Publicaciones (174) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. An explanatory model of the influence of consumer exposure to sport sponsoring event

    Sport in Society, Vol. 25, Núm. 10, pp. 2060-2078

  2. Analysing information about hotels on online review sites under special conditions

    International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 41-47

  3. El uso del software de gestión de relaciones con los clientes (CRM) en la asignatura Dirección de Ventas

    Educación 4.0: una visión interdisciplinar en la docencia universitaria (Laborum), pp. 115-123

  4. El uso del sofware de gestión de relaciones con los clientes (CRM) en la asignatura Dirección de Ventas

    Educación 4.0: cuestiones actuales sobre la docencia universitaria (Laborum), pp. 175-189

  5. Factores determinantes de la motivación académica universitaria en época de pandemia

    Las aulas en pandemia: la COVID-19 y sus efectos docentes (Aranzadi)

  6. Informe ejecutivo

    Boletín Anual de Coyuntura Económica Comarca de Cartagena 2021

  7. Linking travel destination recommendation with unlearning through destination image

    EMAC 2022 Annual

  8. New facilities for improving well-being and sustainability: the case of cool pavement

    TMS Algarve 2022: Sustainability Challenges in Tourism, Hospitality and Management – Tourism & Management Studies International Conference: Portugal, del 16 al 19 de noviembre de 2022