BESIDE
Be Side Marketing
Publicacions (185) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2024
-
Comparaciones estadísticas y elaboración de rankings de rendimiento de jugadores de baloncesto
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 170-176
-
Crítica del análisis de la validez de constructo de la Escala de Detección de alumnos con Altas Capacidades para Padres (GRS 2): réplica a Tourón et al. (2023)
Revista de educación, Núm. 406, pp. 7-34
-
Evidence of good and bad player momentum between games in basketball
Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 24, Núm. 1, pp. 228-241
-
How do the perception of the technological and symbolic dimensions and the social context affect the green consumer adoption process of eco-innovations?
Business Strategy and the Environment, Vol. 33, Núm. 3, pp. 2533-2545
-
Level of compliance with validation processes and analysis of measurement scales in pediatrics
Andes Pediatrica, Vol. 95, Núm. 4, pp. 459-466
-
Nostalgia in the entertainment industry: the case of Pokémon Go and The Little Mermaid
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 13-34
-
Severe cardiovascular events among spectators of Spanish professional soccer league before and after COVID-19 onset
Revista Clinica Espanola
-
Sostenibilidad territorial y acciones de RSC como estrategia regional para fomento de la economía azul
Universidad Politécnica de Cartagena
2023
-
Análisis de las empresas gacela de la Región de Murcia: 2017-2020
Universidad Politécnica de Cartagena
-
Campañas dirigidas a los hijos de la población diana del cribado de cáncer colorrectal
Revista espanola de salud publica
-
Campañas dirigidas a los hijos de la población diana del cribado de cáncer colorrectal
Revista Espanola de Salud Publica
-
Guía de acción en Responsabilidad Social Corporativa (RSC) para fomento de la digitalización en personas mayores
Universidad Politécnica de Cartagena
-
Linking unlearning with the intention to recommend through destination image
International Journal of Tourism Cities
-
Misspecification and validation of a gender awareness scale in health sciences students
Gaceta Sanitaria
-
Underground power lines as a confounding factor in observational studies concerning magnetic fields and childhood leukemia
Reviews on Environmental Health
-
Use of customers' satisfaction survey to segment the tourism market
Teaching Cases in Tourism, Hospitality and Events (CABI International), pp. 231-239
2022
-
An explanatory model of the influence of consumer exposure to sport sponsoring event
Sport in Society, Vol. 25, Núm. 10, pp. 2060-2078
-
Analysing information about hotels on online review sites under special conditions
International Case Studies in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 41-47
-
El uso del software de gestión de relaciones con los clientes (CRM) en la asignatura Dirección de Ventas
Educación 4.0: una visión interdisciplinar en la docencia universitaria (Laborum), pp. 115-123
-
El uso del sofware de gestión de relaciones con los clientes (CRM) en la asignatura Dirección de Ventas
Educación 4.0: cuestiones actuales sobre la docencia universitaria (Laborum), pp. 175-189